Expedieri și returnări
Dacă un produs achiziționat de la GE-SHOP nu te mulțumește 100%, îl poți returna în 30 de zile* calendaristice de la momentul livrării/ridicării, costurile de transport fiind suportate de catre client de această dată. Trebuie doar să completezi formularul de contact până cel târziu în a 30-a zi calendaristică de la data livrării/ ridicării și să ne semnalezi faptul ca dorești returnarea produsului.
Condiții generale pentru expedierea produselor vândute de GE-SHOP:
Pachetele sunt în general trimise în 2 zile lucratoare de la primirea plății și sunt expediate prin Sameday sau Fan Curier cu urmărire și livrare cu semnătură obligatorie. Orice metodă alegeți, veți avea o legătură pentru urmărirea online a pachetului dumneavoastră.
Costul livrării include costul procesării și ambalării, cât și costurile poștale. Costul procesării este fix, în timp ce costul transportului poate varia în funcție de greutatea totală a pachetului. Vă sfătuim să vă grupați toate articolele într-o singură comandă. Noi nu putem grupa comenzi distincte plasate separat, astfel că fiecărei comenzi i se vor aplica costuri de livrare. Riscurile aferente livrării cad în responsabilitatea dumneavoastră, dar luăm măsuri speciale pentru a proteja obiectele fragile.
Cutiile sunt generos dimensionate și articolele dumneavoatră sunt bine protejate.
Condiții generale pentru returul produselor vândute de GE-SHOP:
Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personalsi sa poată fi adus la versiunea inițială de software.
Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.
Bine de știut
Dacă alegi rambursarea sumei plătite la cumpărare:
Banii vor fi returnati în contul specificat de tine în formularul de contact sau pe card, dacă ai plătit online;
Banii vor fi vizibili pe cardul tău în maximum 14 zile calendaristice;
Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
